niedziela, 3 sierpnia 2014

59. Placki z kaszy kukurydzianej


Placki z kaszy kukurydzianej podane z serkiem wiejskim, dżemem porzeczkowym i winogronami.

Przepis:

  • 5 łyżek kaszy kukurydzianej
  • szklanka mleka
  • łyżka miodu
  • łyżeczka pasty waniliowej
  • jajko
  • masło
Kaszę gotujemy na mleku i pozostawiamy do ostudzenia. Do ostudzonej kaszy dajemy miód,  pastę i jajko. Można dodać trochę mąki, gdyby ciasto było zbyt klejące. Zwilżonymi dłońmi formujemy placuszki i smażymy na maśle.

10 komentarzy:

  1. Placuszki z polenty ? jej o takich to ja jeszcze nie słyszałam , ale twoje tak pięknie wyglądają, że niebawem je zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają smakowicie :)
    podane są świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile dziś polentowych śniadań! (u mnie też :))
    Placuszki wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie spotkałam się z takimi placuszkami!
    wspaniale się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam odwagi robić placków z kasz...boję się, że zamiast placków będę miała jajecznicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam! to wygląda przeapetycznie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja proszę o przepis, przymierzałam się do nalesników z kaszy kukurydzianej, ale najpierw wolałabym spróbować tych placuchów :)

    OdpowiedzUsuń