niedziela, 24 sierpnia 2014

68. Knedle jaglane




Knedle jaglane z malinami, kwaśną śmietaną i miodem.

Przepis:

  • 4-5 łyżek kaszy jaglanej
  • łyżeczka waniliowego proszku budyniowego
  • maliny lub inne owoce
  • miód
  • szczypta soli
Kaszę przepłukujemy i gotujemy na wodzie. Następnie blendujemy na gładką masę, dodajemy proszek budyniowy i odstawiamy do wystudzenia. Z masy formujemy placuszki, nakładamy owoce (ja w środek dodałam też trochę miodu) i zlepiamy tworząc kulki. Gotujemy w osolonym wrzątku około 3 minuty do wypłynięcia.



11 komentarzy:

  1. Ale apetycznie się prezentują! *.* Ja mam wielką ochotę na właśnie takie knedle, ale zawsze jakoś nie mogę się za nie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak pyszne knedle z sezonowymi owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo *.* Błagam o przepis!

    OdpowiedzUsuń
  4. robiłam je, są bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba musze zrobić i to jeszcze z malinkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam jaglaną - mogę je robić! :) Myślisz, że mogłabym zostawić kulki na noc, a rano jedynie je zagotować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jaglane! :)
    Twoje pięknie się prezentują <3

    OdpowiedzUsuń